Jeugdfonds Sport en Cultuur

Geen geld voor de voetbalclub, muziekles, dansles, kickboksen, turnen of judo?
Jeugdfonds Sport en Cultuur kan helpen.

Beste ouder/verzorger,

In deze tijden van inflatie en energiecrisis is het niet voor iedereen even gemakkelijk om rond te komen. Graag attenderen we u daarom op www.kieseenclub.nl, een initiatief van Jeugdfonds Sport en Cultuur.

Het Jeugdfonds vindt het, net als wij, belangrijk dat sport voor iedere leerling betaalbaar blijft. Het fonds kan, als er bij een kind thuis weinig geld is, bijdragen aan de kosten voor bijvoorbeeld contributie of lesgeld. In sommige gevallen is het ook mogelijke om een bijdrage te ontvangen voor benodigdheden als voetbaltenues of schoenen.

Het Jeugdfonds doet meer: het kan een bijdrage leveren aan schoolspullen of een creatieve les.
U vindt de informatie via deze site: https://jeugdfondssportencultuur.nl/voor-wie/voor-ouders/.
Indien u vragen heeft, kunt u contact opnemen hierover met de jaarlaagcoördinator van uw kind.
Wij kunnen u ook helpen met het invullen van de aanvraag.

Met vriendelijke groet,

De jaarlaagcoördinatoren