SCHOOL

Wat maakt het 4e Gymnasium tot een bijzondere school? Hoe is de sfeer, welke vakken worden er gegeven en hoe ziet het gebouw eruit? Hoe is de school georganiseerd, wie werken er en hoe kun je meepraten?

Onze school

Een school waar talentvolle jongeren worden gezien en herkend, maar ook worden geprikkeld en geactiveerd om zich verder te ontplooien.

Schoolbestuur, leiding, jaarlaagcoördinatoren en mentoren.

Zorg en ondersteuning

Soms heeft een leerling behoefte aan begeleiding die uitstijgt boven de vak- of studiehulp; bijvoorbeeld vanwege lichamelijke of psychische klachten. In dat geval kan een beroep worden gedaan op onze zorgstructuur.

"Wij bieden hoogstaand en uitdagend onderwijs in een veilige leef- en leeromgeving".

Een overzicht van alle medewerkers op het 4e Gymnasium.

Medezeggenschap

Er is een medezeggenschapsraad, een leerlingenraad en een ouderrraad.

Schoolregels

Op een school waar veel mensen samenwerken, zijn regels nodig om ervoor te zorgen dat iedereen zich thuis voelt. Op die manier kan iedereen goed functioneren.