Het 4e Gymnasium

Onderwijs op niveau in een modern gebouw. Een school waar intelligente en leergierige kinderen uit alle bevolkingsgroepen worden uitgedaagd om zich breed te ontwikkelen. Iedereen is van harte welkom om mee te doen!

AGENDA

De jaaragenda van het 4e Gymnasium.

SCHOOLGIDS

De digitale schoolgids van het 4e Gymnasium.

MEDIATHEEK

Catalogus, Krantenbank, LiteRom, Bronvermelding etc.

VACATURE MEDEWERKER MEDIATHEEK

Het 4e Gymnasium zoekt met spoed een enthousiaste medewerker mediatheek.

Open Dag Krant

maak kennis met het 4e Gymnasium

bijzondere vakken

Het 4e Gymnasium kent behalve Grieks en Latijn nog een aantal bijzondere vakken.

informatie voor nieuwe leerlingen

Op zoek naar een middelbare school? Benieuwd naar het 4e Gymnasium? Ontdek hier wat onze school bijzonder maakt.

"Ons onderwijs is bedoeld om manieren van denken aan te leren, een dialoog te kunnen voeren en empathie voor andere perspectieven te ontwikkelen."

Op het 4e Gymnasium is er bijzondere aandacht voor leerlingen die een speciaal beroep doen op ons onderwijs.

Nieuwsberichten