Fotowedstrijd

deadline 17 mei

De 4e Link Fotoclub organiseert een fotowedstrijd voor alle leerlingen van het 4e Gymnasium. Doe jij ook mee?
Je kan tot 17 mei maximaal 2 foto's insturen in verschillende categorieën. Dat kan via dit formulier.
Daarna zullen de foto's door een jury worden beoordeeld en de beste 2 foto's van elke categorie zullen worden geëxposeerd in de school. De winnaar van elke categorie krijgt een kleine prijs. Hieronder staat het reglement en meer informatie over de categorieën.

De verschillende categorieën zijn:
1) Licht: foto's die op een interessante/leuke manier met licht, of juist schaduwen, omgaan. Dit kan kunstlicht(lampen) of natuurlicht(zon) zijn.
2) Straat/Stad: foto's met de stad, een straat, een gebouw of een onderdeel daarvan in de hoofdrol.
3) Natuur/Landschap: foto's met een plant, een dier of een (natuurlijk)landschap in de hoofdrol.
4) Kunst/Abstract: dit is een hele vrije categorie, waar er misschien niet per sé een duidelijk onderwerp is, maar de foto zelf een kunstwerk is.
5) Portret: foto's met een mens(of dier) duidelijk op de voorgrond.
Let op: Maak je niet te druk over de categorie, soms past een foto niet helemaal in een categorie, kies dan voor wat jou het beste lijkt. Het gaat tenslotte om de foto en niet om de categorie.

Het reglement:
1. Je moet de foto zelf hebben gemaakt, maar dat hoeft niet speciaal voor de wedstrijd.
2. Alleen leerlingen van het 4e mogen meedoen (docenten dus niet).
3. Je mag maximaal 2 foto's inleveren, maar niet twee keer dezelfde.
4. Je foto mag nabewerkt zijn.

Mocht er nog onduidelijkheid zijn, mail naar fotoclub@het4e.nl