Avond van de Film in Ketelhuis

.

Woensdag 24 juni is het eindelijk weer zover: De Avond van de Film. Het filmische hoogtepunt van het schooljaar waar de Glazen Stoffels voor de beste films uit de onderbouw en de bovenbouw worden uitgereikt aan leerlingen van Het 4e gymnasium. Dit wil je niet missen! Bekijk hier de trailer voor een impressie:

Wat kun je verwachten? 
de beste films dit schooljaar gemaakt door leerlingen vertoond op het grote scherm in Het Ketelhuis en beoordeeld door een buitenschoolse film jury.

Wanneer?
woensdag 24 juni, 19.00-21.00 uur zaal open om 18.30 uur.

Waar? 
Bioscoop Het Ketelhuis in het Westerpark 

Hoe? 
reserveer je plek via de link in de mail die Jan-Willem hierover stuurde.

De filmsectie hoopt jullie allemaal te zien op woensdag 24 juni in het Ketelhuis!

Deze website maakt gebruik van cookies

Esprit Scholen neemt uw privacy zeer serieus, daarom maakt espritscholen.nl alleen gebruik van functionele cookies om de website goed te laten functioneren. De website gebruikt geen tracking cookies. Waar het nodig is om gebruik te maken van functionaliteit van derden, wordt zoveel mogelijk gekozen voor een privacy vriendelijke oplossing.