Woensdag 24 juni is het eindelijk weer zover: De Avond van de Film. Het filmische hoogtepunt van het schooljaar waar de Glazen Stoffels voor de beste films uit de onderbouw en de bovenbouw worden uitgereikt aan leerlingen van Het 4e gymnasium. Dit wil je niet missen! Bekijk hier de trailer voor een impressie:
Wat kun je verwachten?
de beste films dit schooljaar gemaakt door leerlingen vertoond op het grote scherm in Het Ketelhuis en beoordeeld door een buitenschoolse film jury.
Wanneer?
woensdag 24 juni, 19.00-21.00 uur zaal open om 18.30 uur.
Waar?
Bioscoop Het Ketelhuis in het Westerpark
Hoe?
reserveer je plek via de link in de mail die Jan-Willem hierover stuurde.
De filmsectie hoopt jullie allemaal te zien op woensdag 24 juni in het Ketelhuis!
