introductiedagen

Klas 1

Om de school, de mentor, de klasgenoten, de juniorbegeleiders, het gebouw en de buurt te leren kennen, is er voor de nieuwe eersteklassers aan het begin van het schooljaar een introductieweek. Tijdens die dagen vinden diverse kennismakingsactiviteiten plaats in, rond en buiten de school.

Op het programma staan onder meer een bezoek aan het Archeon en aan Artis, een excursie naar het strand van Wassenaar en een afsluitend schoolfeest.

Klas 2 t/m 5

Ook voor klas 2 t/m 5 is er aan het begin van het schooljaar vaak een introductiemoment gepland, met name in de onderbouw.  Deze dag kan op school worden besteed aan de introductie van het schooljaar of aan een kennismakingsactiviteit buiten school.