schoolboeken en leermiddelen

Schoolboeken

Beste ouder(s)/ verzorger(s),

Schoolboeken kunt u bestellen bij Iddink. De boeken worden thuisbezorgd.

De school heeft het boekenpakket voor komend schooljaar samengesteld. U logt in bij Iddink en volgt vervolgens het stappenplan.
Zorg ervoor dat de juiste jaarlaag ingevuld is en dat bekend is welk profiel (bovenbouw) uw kind volgt.

De ondersteunende schoolspullen zoals een atlas of woordenboek kunt u ook via Iddink bestellen (uiteraard kunt u deze ook elders aanschaffen).

Voor vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met de klantenservice van Iddink.

Na de ontvangst van de door u opgegeven bestelling, zal het boekenpakket in orde worden gemaakt en aan het einde van de zomervakantie naar het door u opgegeven (huis)adres worden gestuurd. Het digitaal lesmateriaal zal worden klaargezet in de ELO (Electronische LeerOmgeving) van school.

Hoe bestellen?

Informatie over schoolboeken bestellen bij Iddink

Leermiddelen

lijst van ondersteunende leermiddelen

Slim.nl

Leerlingen en medewerkers van het 4e Gymnasium kunnen via Slim.nl voordelig software en hardware kopen.

Registreren kan in enkele simpele stappen.

• Ga naar Slim.nl
  • Klik op Registreren en kies als school: het 4e Gymnasium (Amsterdam)
  • Vul het online-formulier in en klik op Opslaan