absentie en verlof

Ziek melden

Als een leerling ziek is, dient dit ’s ochtends, vóór aanvang van de school, uiterlijk om 09.00 uur, door de ouders/verzorgers gemeld te worden aan de school.

Dit kan telefonisch (020 - 584 90 10) of per mail (verzuim@het4e.nl). Hetzelfde geldt voor het beter melden van een leerling.

Bij opname in een ziekenhuis of langdurige afwezigheid i.v.m. ziekte, nemen ouders contact op met de mentor. De mentor onderhoudt dan het contact met u en uw kind.

Langdurig verlof

Verlof anders dan wegens ziekte dient van tevoren te worden aangevraagd met onderstaande formulieren.

Aanvraagformulieren kunnen ook worden opgehaald bij de conciërge. Daar kunnen de ingevulde formulieren ook worden ingeleverd.

In het Verzuimprotocol staat beschreven welke handelingen worden verricht wanneer een leerling (onterecht) absent is en wie voor de verschillende stappen verantwoordelijk is.

VAKANTIE

Aanvraagformulier vakantieverlof.