PRAKTISCHE INFORMATIE

Absentie en verlof

Als een leerling ziek is, dient dit ’s ochtends, vóór aanvang van de school, uiterlijk om 09.00 uur, door de ouders/verzorgers gemeld te worden aan de school.
Verlof om andere redenen dient te worden aangevraagd via een formulier.

Adreswijziging

Soms komen de mails van school niet aan bij ouders/verzorgers.
Hierbij een aantal tips om dit te voorkomen.

Schoolboeken en leermiddelen

Alle informatie over schoolboeken en ondersteunende leermiddelen op een rij. En de voordelen van Slim.nl

Financiën

Vind hier meer informatie over de vrijwillige ouderbijdrage, schoolkosten en de scholierenvergoeding van de gemeente Amsterdam.

Klachtenregeling

Wat te doen als ouders en/of leerlingen het niet eens zijn met beslissingen van de school of medewerkers van de school?