ACTIVITEITEN

Ook buiten de reguliere les gebeurt er veel op het 4e Gymnasium. Er zijn activiteiten, clubs, voorstellingen, feesten, excursies en reizen. Een deel daarvan wordt georganiseerd door leerlingen zelf.

Introductiedagen

Aan het begin van het jaar worden voor verschillende klassen introductiedagen georganiseerd, buiten én binnen de school.

Activiteitenclubs

Buiten de lessen zijn er vele activiteitenclubs op school, van dj club tot klimaatclub en nog veel meer!

Projectdagen

Tijdens de projectdagen wordt de inhoud van meerdere vakken gecombineerd.

"Reizen zijn belangrijk voor de sociale cohesie"

Van schoolkamp in klas 2 tot de Romereis in klas 5, en ook in de jaarlagen daar tussen worden bij het 4e Gymnasium reizen georganiseerd.
Excursies

Regelmatig staan er excursies op het programma, meestal binnen lesverband.

Feesten

Schoolfeesten worden mede georganiseerd door leerlingen. Er zijn per jaar vier feesten.